خدمات تاسیسات ساختمان شرق تهران

ارایه کلیه خدمات ساختمانی , تاسیساتی , لوله کشی برقکاری , کاشی کاری , بازسازی و تعمیرات ساختمانی تهرانپارس نارمک حکیمیه رسالت شمس اباد لویزان

خدمات تاسیسات ساختمان شرق تهران

ارایه کلیه خدمات ساختمانی , تاسیساتی , لوله کشی برقکاری , کاشی کاری , بازسازی و تعمیرات ساختمانی تهرانپارس نارمک حکیمیه رسالت شمس اباد لویزان

قیمت اتحادیه تعمیرات پکیج

قیمت اتحادیه تعمیرات پکیج

قیمت اتحادیه تعمیرات پکیج هر ساله از طرف جمعی از متخصصین صنفی این رشته تهیه و منتشر میشود. به دلیل وجود یک معیار برای دستمزد خدماتی که از سوی پکیج کاران اعلام میشود و برای حمایت از مصرف کننده و سرویس کار پکیج انجمن های مختلف هر شهر یا استان با تشکیل سندیکای صنفی برای ارایه دستمزدهایی که از سوی مراجع رسمی اعتبار سنجی میشود, منتشر شده و مورد استفاده اغلب سرویس کاران و تعمیرکاران پکیج قرار میگیرد. هر چند که بعضا ممکن است این نرخها کمتر از مزد واقعی یک پکیج کار باشد, اما به دلیل اینکه یک نرخ رسمی بوده و مهر تایید به آن خورده و مورد حمایت اصناف است بایستی تا حدودی آنرا حمایت نمود. دستمزد تعمیرات و هزینه سرویس پکیج از جمله مواردی است که نه در این زمینه بلکه در همه زمینه های شغلی باعث اختلاف مشتری و تعمیرکار شده و به همین دلیل بایستی در صورت وجود نقص و کاستی با مذاکره این نرخها را اصلاح نمود. کنار گذاشته شدن لیست قیمت اتحادیه تعمیرات پکیج باعث میشود که هرج و مرج و بلبشویی ایجاد که این مساله مورد پسند هیچ کس نبوده  و موجب سردرگمی همه میشود.

امور مربوط به اعلام  شکایت و تهیه نرخ و هزینه سرویس پکیج زیر نظر اتحادیه تولیدکنندگان و تعمیرکاران صنایع برودتی و گرمایشی انجام میشود.

چرا از زیر پکیج آب میریزد

قیمت اتحادیه تعمیرات پکیج شامل چه مواردی است ؟

قیمت اتحادیه تعمیرات پکیج به صورت کلی بوده و برخی از خدمات جانبی مانند خرید قطعات و سرویس های اضافی در آنها گنجانده نشده است. 

دستمزد سرویس کامل پکیج 1/200 تا 1/500 میلیون تومان. سرویس و چکاب فصلی 450 تا 550 هزار تومان, تشخیص و عیب یابی 400 هزار تومان, تعویض منبع انبساط 600 هزار تومان, تعویض پمپ پکیج 500 هزار تومان, عوض کردن پمپ و کاتالیست 530 هزار تومان, تعویض و تنظیم ترانس جرقه پکیج 440 هزار تومان, نصب و تعویض برد پکیج 580 هزار تومان, تعویض ولوم های پکیج 330 هزار تومان, تعویض شیر اطمینان 320 هزار تومان, تعویض شیرپرکن و تنظیم فشار پکیج 330 هزار تومان, تنظیم ترمومتر و مانومتر پکیج 310 هزار تومان, تعویض مبدل حرارتی پکیج 430 هزار تومان, تعویض مبدل ثانویه پکیج 410 هزار تومان, تویض مبدل صفحه ای پکیج 470 هزارتومان, تعویض برنر مشعل پکیج 330 هزار تومان, تعویض سنسور دود لیمیت پکیج 360 هزار تومان, تعویض شیر کنترل گاز 470 هزار تومان, تعویض شیر سه راه مکانیکی 380 هزار تومان, تعویض و سرویس شیر سه راهی موتوری 410 هزار تومان, تعویض فیوز کنترل 170 هزار تومان, تعویض لیمیت آب 390 هزار تومان, تعویض هواگیر 170 هزار تومان, تعویض سنسور آب گرم 390 هزار تومان, تعویض فن پکیج 460 هزار تومان, تعویض پرشر سویچ آب پکیج 470 هزار تومان, تعویض پرشر سوییچ هوا 270 هزار تومان, تعویض واشر دیافراگم 300 هزار تومان, رفع نشتی شلنگ و اتصالات پکیج 350 هزار تومان, تعویض فلومتر یا فلوسوییچ 340 هزار تومان, نصب و راه اندازی پکیج 650 هزار تومان است.


هزینه تعویض منبع انبساط پکیج ایران رادیاتور

برخی از مشتریان اطلاعاتی در مورد هزینه تعویض منبع انبساط پکیج ایران رادیاتور میخواهند. ممکن است که برای بعضی از مردم هزینه و دستمزد بین 600 تا 900 هزار تومانی زیاد باشد, اما در واقع این هزینه بسیار منصفانه است, چرا که برای تعویض منبع انبساط پکیج ایران رادیاتور, بوتان یا هر برند دیگری بایستی پنل و برخی از قطعات پکیج باز شده و بعد از تعویض و تنظیم فشار منبع انبساط, مجددا بسته شده و پکیج سرویس شود و تحویل مشتری داده شود. در واقع این نرخ, هزینه خدماتی را که به صورت جانبی ارایه میشود, نیز میباشد.

هزینه رسوب زادیی پکیج ایران رادیاتور

حداقل هزینه رسوب زدایی پکیج ایران رادیاتور بدون تعویض قطعات و فقط اجرت بین 800 هزار تومان تا 1 میلیون تومان است. هر چند که در بهترین حالت به غیر از دستمزد هزینه های دیگر مانند خرید اسید و محلول های شستشو و ارینگ های یدکی نیز بر این مبلغ افزوده میشود. البته به غیر از روش اسید شویی پکیج با روش های دیگری نیز میتوان کار جرم گیری را انجام داد که در این صورت هزینه رسوب زدایی پکیج ایران رادیاتور تا حدی کاهش پیدا میکند. این روش خیلی رایج نبوده و نمیتواند به صورت کامل رسوب زدایی مبدل پکیج را انجام دهد.

اجرت سرویس کامل پکیج

اجرت سرویس کامل پکیج در حدود 2 میلیون تومان است. برای اینکار بایستی پکیج کنده شده و کلیه قطعات آن خرد و تمیز شده و مجددا راه اندازی و نصب شود. این کار با توجه شرایط محیط میتواند در محل انجام شده و یا به کارگاه مخصوص انجام این کار انتقال داده شود. اسید شویی پکیج از مهم ترین خدماتی است که در اجرت سرویس کامل پکیج گنجانده شده است. اما در سرویس اسید شویی فقط مبدل رسوب زدایی شده و نیازی به خرد کردن دیگر قطعات نیست.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد