خدمات تاسیسات ساختمان شرق تهران

ارایه کلیه خدمات ساختمانی , تاسیساتی , لوله کشی برقکاری , کاشی کاری , بازسازی و تعمیرات ساختمانی تهرانپارس نارمک حکیمیه رسالت شمس اباد لویزان

خدمات تاسیسات ساختمان شرق تهران

ارایه کلیه خدمات ساختمانی , تاسیساتی , لوله کشی برقکاری , کاشی کاری , بازسازی و تعمیرات ساختمانی تهرانپارس نارمک حکیمیه رسالت شمس اباد لویزان

نصب و تعمیر توالت فرنگی تهرانپارس

نصب و تعمیر توالت فرنگی تهرانپارس

لوله کشی , نصب و تعمیر توالت فرنگی و وال هنگ تهرانپارس و محدوده اطراف.

تلفن : 09129352189 شبانه روزی.

نصب انواع توالت فرنگی روکار و توکار والهنگ و بیده

تعویض ,  جابجایی توالت فرنگی و لوله کشی پوش فیت , پلیکا و پلی اتیلن .

تخریب ,  بازسازی لوله کشی سرویس بهداشتی و آپارتمان همراه با ایزوگام و عایق کاری

تعمیرات , آب بندی ,  تعویض آسانسوری پرکن توالت فرنگی و مکانیزم سیفون  تخلیه فرنگی

تبدیل توالت ایرانی به توالت فرنگی , نصب توالت فرنگی روی کاسه توالت ایرانی , نصب توالت فرنگی در حمام , لوله کشی آب و فاضلاب توالت فرنگی , نصب و تعمیر شیرالات توالت فرنگی.

نصب و تعمیر توالت فرنگی تهرانپارس

به علت ویژگی های نصب و به کار گیری توالت فرنگی در حال حاضر استقبال از نصب توالت فرنگی رو به افزایش است. اغلب توالت فرنگی ها از جنس چینی و سرامیک بوده به صورت نرمال یک توالت فرنگی شامل یک کاسه چینی, یک مخزن ذخیره آب و قطعات لوازم پرکن و تخلیه است. جنس شناور و لوازم تخلیه فرنگی از جنس پلاستیک هستند.

نصب و تعمیر توالت فرنگی تهرانپارس با مارکهای متمایز اکثرا دارای دستورالعمل یکسان بوده و فقط در برخی از انواع توالت فرنگی های دیواری توکار و یا مدل های قدیمی کمی متفاوت است. در ادامه به بررسی نحوه نصب, عیب یابی و تعمیر توالت فرنگی میپردازیم.

نصب توالت فرنگی تهرانپارس

قبل از نصب توالت فرنگی از آب بندی لوله کشی فاضلاب مطمین شوید. در جایگذاری و رعایت فواصل استاندارد و مناسب توالت فرنگی دقت لازم را نمایید. بوگیر مناسب  را نصب کنید.

بوگیر یا واسطه اتصال توالت فرنگی اقسام گوناگونی  دارد از بوگیر ژله مانند کوتاه, بوگیر کج , بوگیر مورب و بوگیر خرطومی که برای تنظیم فاصله توالت فرنگی از دیوار وهدایت فاضلاب دفعی وجود دارد.

اگر توالت فرنگی شما دقیقا و صاف روی لوله فاضلاب و بدون تغییر فاصله نصب میشود بهتر است از بوگیر ژله ای یا بوگیر صاف استفاده کنید.

مطمین شوید که سیفون درمسیر لوله فاضلاب توالت فرنگی نصب شده باشد. توالت فرنگی را در نقطه صحیح گذاشته و آب بندی بودن آنرا بررسی کنید.

با یک چسب آکواریوم آنتی باکتریال  به اندازه لازم فرنگی را به سرامیک کف  و با دقت بچسبانید. از چسبهای دیگر و سیمان و این گونه مواد به هیچ وجه استفاده نکنید.

-جهت متصل کردن فرنگی به لوله فاضلاب اتصالات بوگیر (ژله ای یا سایر انواع بوگیری کج , صاف , مخروطی ,ماهک  ) را داخل لوله یا اتصال فاضلاب قرار دهید .

  • بعد از گذاشتن توالت فرنگی  در محل خود در اتصال با بوگیر و تنظیم مکان آن، بوسیله چسب سیلیکون یا آکورایوم ضدباکتری ( سیاه نمیشود ) , محل اتصال توالت فرگی با زمین را آب بندی میکنیم . این کار علاوه بر تثبیت توالت فرنگی درجای خود باعث میشود که از نشتی احتمالی فاضلاب کثیف به اطراف جلوگیری شود .
    مواظب باشید که از پیچ کردن توالت فرنگی به کف زمین اجتناب کنید زیرا باعث سوراخ شدن عایق کف سرویس بهداشتی میشود .
  • توالت فرنگی را ترازبندی کنید .
  • بستگی به نوع توالت فرنگی , لوازم تخلیه توالت فرنگی را با لاستیک بوگیر وصل کرده و لوازم تخلیه را نصب کنید .
  • سپس درب توالت فرنگی را به توالت فرنگی نصب کنید .
  • شیر پیسوار را به داخل دیوار نصب کنید . سپس شلنگ پرکن فرنگی را به شیر پیسوار متصل کنید .
  • پرکن فرنگی را نصب کرده و شلنگ پیسوار را به ورودی پرکن فرنگی وصل میکنیم .

در پایان , ابتدا شناور پرکن را تنظیم نموده , سپس لوازم تخلیه را تست کرده و در آخر سر از عدم وجود نشتی هنگام کار و تخلیه مناسب اطمینان پیدا میکنید.

تعمیر توالت فرنگی تهرانپارس

انسداد و گرفتگی , تخلیه آرام فاضلاب یا عدم تخلیه , شکستگی قطعات فرنگی,سرریز آب از مخزن و نشتی از قسمت های مختلف جمله خرابی های رایج در توالت فرنگی است.

برای عیب یابی توالت فرنگی بهتر است طرز کار توالت فرنگی را بدانید. توالت فرنگی دارای یک کاسه سرامیک یا فلزی است که همواره مقداری آب در داخل خود دارد. این میزان آب برای جلوگیری از ورود بوی بد به محیط تعبیه شده است. بعد از با فشردن شاسی سیفون فرنگی, محتویات کاسه به سمت لوله فاضلاب هدایت شده و مقدار مشخصی آب تمیز جایگزین از سمت مخزن فلاش تانک جایگزین قبلی میشود.

آب مخزن توالت فرنگی هم از طریق یک شناور متصل به شیر پیسوار تامین شده و در هنگامی که کار تخلیه انجام میشود, شناور به صورت اتوماتیک و تنظیم شده مخزن فرنگی را پر میکند. در این بین این عملکرد ساده هر گونه خللی موجب کارکرد ناقص توالت فرنگی شده و استفاده آن ممکن است با سختی صورت بگیرد.

در ادامه به عیوب احتمالی و نحوه تعمیر توالت فرنگی در هر مورد اشاره میشود. در صورت نیاز به نصب و تعمیرات توالت فرنگی و کلیه خدمات تاسیسات شبانه روزی شرق تهران با ما تماس بگیرید.

گرفتگی توالت فرنگی

گرفتگی توالت فرنگی دلایل متفاوتی از قبیل گیر کردن اجسام سخت مانند مسواک و خمیردندان داخل کاسه فرنگی, جمع شدن توده مو, دستمال کاغذی و نوار بهداشتی داخل کاسه, گرفتگی لوله توالت فرنگی توسط مصالح یا اجسام مختلف, انسداد لوله فاضلاب فرنگی به دلیل نصب یا شیب بندی نامناسب اتفاق میفتد. روش های رفع گرفتگی توالت فرنگی در این هنگام میتواند راهکارهای پیشنهادی ذیل باشد.

رفع گرفتگی توالت فرنگی با استفاده از تلمبه پلاستیکی

رفع گرفتگی با استفاده ازانبر همه کاره

رفع انسداد دستی با روش کندن توالت فرنگی, خارج کردن اشیا و نصب مجدد توالت فرنگی

باز کردن توالت فرنگی توسط پمپ تراکم هوا

رفع گرفتگی فرنگی با استفاده از فنر لوله بازکنی

جهت دریافت سرویس و خدمات لوله کشی تاسیساتی تهرانپارس و نصب و تعمیرات توالت فرنگی تهرانپارس و محدوده به صورت شبانه روزی با ما تماس بگیرید.