خدمات تاسیسات ساختمان شرق تهران

ارایه کلیه خدمات ساختمانی , تاسیساتی , لوله کشی برقکاری , کاشی کاری , بازسازی و تعمیرات ساختمانی تهرانپارس نارمک حکیمیه رسالت شمس اباد لویزان

خدمات تاسیسات ساختمان شرق تهران

ارایه کلیه خدمات ساختمانی , تاسیساتی , لوله کشی برقکاری , کاشی کاری , بازسازی و تعمیرات ساختمانی تهرانپارس نارمک حکیمیه رسالت شمس اباد لویزان

کاشی کاری تهرانپارس

خدمات نصب کاشی و سرامیک و کاشی کاری تهرانپارس

ارایه کلیه خدمات بازسازی سرویس بهداشتی, آشپزخانه, کف , دیواری و کلیه خدمات سرامیک و کاشی کاری تهرانپارس و محدوده اطراف.

تلفن : 09129242783-22537778  با مناسب ترین نرخ دستمزد کاشی کاری در کل تهران و تهرانپارس

اجرا و تعمیرات کاشی کاری منزل , اماکن اداری , تجاری , محل کار به صورت متری و کنترات اجرا و تعمیر کاشی کاری سرویس بهداشتی , حمام , دستشویی , فرنگی , آشپزخانه , نصب کاشی سرامیک کف , دیواری و بدنه با اجرای کاشی دوغابی و چسبی.عیب یابی, تعمیرات و نوسازی شپزخانه , حمام توالت , کاسه ایرانی فرنگی همراه با تخریب , کنده کاری و عایق کاری.

خدمات کاشی کاری تهرانپارس

از نظر طریقه نحوه چسباندن کاشی به دیوار و کف امروزه کاشی کاری به 2 روش چسبی و دوغابی یا استفاده از ملات اجرا میشود, که البته شیوه چسبی بیشتر در اماکنی به کار میرود که قصد بنایی نداشته باشیم و فقط با استفاده از چسب کاشی را به سطح زیرین برای نوسازی میچسبانیم. نصب کاشی با چسب به اندازه کاشی کاری دوغابی استحکام نداشته اما برای بسیاری از مواردی که محدودیتهای کنده کاری و قیمت تمام شده داریم میتواند مثمرثمر باشد.

بدنه سرویس یا محلی که قرار است کاشی کاری شود را میتوان در کاشی کاری دوغابی شاقول نمود, اما هر اندازه ای که صاف تر باشد فضای دوغاب خور کمتر شده و علاوه بر کاهش مصرف ملات موجب میشود که فضای کمتری پرت شود.

نخسیتن گام برای شروع کاشی کاری، آماده سازی محل نصب است. کفسازی بخشی مهم از کار به شمار می‌آید و اگر به درستی اجرا نگردد، کیفیت نصب کاشی و سرامیک کاهش پیدا میکند. برای زیرسازی بایستی از ملات ماسه سیمان استفاده کرد. سیمان ماده سخت ,چسبنده و نفوذناپذیر برای استحکام سطوح افقی و عمودی و جلوگیری از نفوذ آب و نم بکار رفته و در ساعات اولیه ساخت ملات هرچقدر خیس شود , استحکام بیشتری پیدا میکند. البته مصرف بیش از حد سیمان علاوه بر قیمت بالای آن موجب از دست دادن خاصیت آن هم میشود.

مساله مهم، شیب بندی و تراز بودن کفسازی است. یک استاد کاشی کاری باید مطمین شود که سطح کف سازی بسته به محل کاملا صاف و بدون پستی بلندی و یا در اماکنی مانند سرویس بهداشتی حمام دستشویی , آشپزخانه و اماکن دارای کفشور دارای یک شیب ملایم به سمت کفشوی است. ناهموار بودن کفسازی، چیدمان کاشی و استحکام  کاشی کاری را مختل میسازد.

در نصب کاشی و سرامیک به طور معمول نخست دیوار را کاشی‌کرده و بعد به سراغ اجرای سرامیک کف می‌روند. روند کار به این صورت است که ابتدا کف محیط را با ماسه به ضخامت سرامیک کنار دیوار پر کرده و سپس متراکم می‌کنند تا بتوان رج اول کاشی‌کاری را روی یک خط فرضی کف اجرا کنند. در هنگام تعیین رج اول بایستی دقت شود تا درب محیط به فاصله حداقل 1 سانتیمتر از کف درز داشته باشد.

ساختن ملات از آن اموری است که نیاز به تجربه داشته و ترکیب ملات استفاده شده در کف و بدنه تفاوتهایی با هم دارند. ملات استفاده شده در کف نیاز به میزان کمی از سیمان داشته و ملات بدنه نیاز به میزان بیشتری در سیمان دارد. برخی از استادکار های کاشی کار هم فقط با استفاده از ماسه شسته کف سازی را انجام میدهند. قیمت کاشی کاری با ملات نسبت به کاشی کاری چسبی به دلیل قیمت بالای چسب کاهش پیدا میکند. صرفه جویی  در مصرف مصالح ساختمانی نیز در کاشی کاری تهرانپارس مدنظر اساتید کاشی کار ما قرار میگیرند.

به کارگیری ملات از نظر ضخامت نیز مهم است. مقدار ملات از لحاظ حجمی مهم است اما این میزان نبایستی منجر به افزایش بیش از حد ارتفاع کف سازی و ضخامت دیوار شود.

نصب کاشی‌ باید فاصله ای بین 2 تا 4 میلی‌متر بین کاشی و بدنه دوغاب خور بگذارید. بهتر است برای تمیزتر شدن کار، از پلاستیک صلیبی مخصوص کاشیکاری استفاده کنید.

در گذشته برای نصب کاشی های دیوار از گل رس و در حال حاضر از قطعات پلیمری استفاده میشود. که البته تفاوت زیادی از لحاظ اجرا و کارکرد نداشته و شیوه مدرن برای صرفه جویی در زمان ساخت گل رس است. مصب کاشی بدنه به صورت افقی از بالا و نصب سرامیک کف به صورت طول از یک سمت یا دورتا دور سطح انجام میشود. انتخاب چیدمان در کف سازی بستگی به وجود کفشور یا عدم وجود آن دارد.

قیمت کاشی کاری و نصب سرامیک سرویس بهداشتی تهرانپارس

به طور معمول قیمت کاشی کاری توسط اتحادیه منتشر میشود اما مطابق معمول نرخ کاشی کاری سال 1401 به دلیل عدم تطبق با مخارج روزمره بیشتر توسط خود اساتید تعیین شده و مبنای مشخصی ندارد.

جهت ارایه کلیه خدمات ساختمانی تاسیساتی شرق تهران  و کاشی کاری تهران پارس با ما تماس بگیرید.

ایزوگام تهرانپارس

خدمات ایزوگام تهرانپارس

ارایه کلیه خدمات عایق کاری قیرگونی آسفالت و ایزوگام تهرانپارس 09123395944-22533080

کلی و جزیی و بدون تعطیلی با نصب بدون تعطیلی و فوری, اجرای قیروگونی آسفالت و ایزوگام تهرانپارس با لوازم و بدون لوازم و اجرتی. خدمات ایزوگام شرق تهران با مناسب ترین قیمت در خدمت شما.

خدمات ایزوگام تهرانپارس

ایزوگام از یک یا دولایه از الیاف پلیمری است که با مواد پرایمری یا قیر دمیده شده آغشته  میشود.

از مزایای ایزوگام در عایق رطوبتی میتوان به اجرای آسان و تمیزتر , وزن و قیمت مناسب و انعطاف بیشتر اشاره کرد.

سرعت اجرای ایزوگام نسبت به قیرگونی و آسفالت نیز بسیار بیشتر است, از اینرو با استقبال فراوان روبرو شده است. یک ایزوگام مرغوب, ایزوگامی است که شامل دولایه از الیاف قیراندود شده میباشد.

عایق کاری رطوبتی و جلوگیری از خروج و نفوذ مایعات کارکرد اصلی عایق ایزوگام است. ایزوگام معمولا برای عایق کاری پشت بام , سرویس بهداشتی , سقف شیروانی و ایرانیت , نمای جانبی ساختمان , حمام , توالت دستشویی , آشپزخانه , پارکینگ , خرپشته , آب بندی سایر اماکن , استخر و جکوزی , دیوار و بدنه ساختمان , ستون ساختمان,پی و فونداسیون , مخازن و منبع آب و مصارف صنعتی استفاده میشود.

خدمات ما بیشتر و به صورت حرفه ای در بخش نصب , اجرا و تعمیرات ایزوگام پشت بام و سرویس بهداشتی میباشد.

از برندهای مطرح و مرغوب ایزوگام در ایران و تهران میتوان به ایزوگام پشم شیشه ایران , ایزوگام بام گستر دلیجان کد 117

ایزوگام سراپوش , ایزوگام مرجان دلیجان , ایزوگام شرق , ایزوگام اصل تهران, پشم شیشه دلیجان و ………..نام برد.

البته در کنار برندهای فوق ایزوگام های با مارک تقلبی نیز در بازار موجود است که در وزن, ابعاد و ساختار غیراستاندارد هستند.

ایزوگام استاندارد در ایران با وزن تقریبی 40 کیلوگرم و ابعاد 1 متر در 10 متر میباشد.

برای عایقکاری درجه یک علاوه بر ایزوگام مرغوب به یک اجرای مناسب نیز احتیاج میباشد.

نصب ایزوگام پشت بام , تعمیرات ایزوگام پشت بام

ترمیم ایزوگام پشت بام و لکه گیری

نصب ایزوگام سرویس بهداشتی حمام , دستشویی

توالت ایرانی , توالت فرنگی و آشپزخانه

تعمیرات ایزوگام سرویس بهداشتی و آشپزخانه

رفع نم حمام توالت و آشپزخانه , سقف و بدنه , پارکینگ , زیرزمین

ایزوگام پی و فونداسیون ساختمان

ایزوگام روف گاردن , ایزوگام استخر و جکوزی

ایزوگام ساختمان های صنعتی , کارگاهی , تولیدی و تجاری

ایزوگام با نصب و اجرا , فروش و تحویل ایزوگام در محل با برندهای معتبر بازار

ایزوگام تک لایه و دولایه , ایزوگام فویل دار و بدون فویل

ایزوگام دلیجان , ایزوگام شرق , ایزوگام اصل تهران

ایزوگام بام گستر دلیجان , ایزوگام سراپوش دلیجان

ایزوگام پشم شیشه ایران , ایزوگام مرجان دلیجان

ایزوگام نمونه دلیجان و برندهای معتبر دیگر

قیمت فروش ایزوگام های فوق با توجه به شرایط بازار متفاوت است

از این رو نمیتوان برای نصب ایزوگام قیمت دقیقی تعیین کرد.

اما قیمت تقریبی ایزوگام با نصب هر متر ایزوگام 18000 تا 22000 تومان

برای برندهای مرغوب سال 1396 میباشد.

اجرت نصب ایزوگام هم 2500 تومان برای هر متر ایزوگام میباشد.

البته قیمتهای فوق برای متراژهای 100 متر به بالا میباشد

و با کاهش متراژ افرایش قیمت داریم.

قیمت ایزوگام با نصب شامل قیمت هر رول ایزوگام,کپسول,

حمل و دستمزد و اجرت نصب تعیین میگردد.

قیرگونی تهرانپارس

اجرا و تعمیرات قیرگونی پشت بام , سرویس بهداشتی,آشپزخانه و سایر اماکن

قیرگونی استخر  و مخازن آب

آسفالت تهرانپارس

اجرا و تعمیرات آسفالت پشت بام , حیات , محوطه سازی و معابر