خدمات تاسیسات ساختمان شرق تهران

ارایه کلیه خدمات ساختمانی , تاسیساتی , لوله کشی برقکاری , کاشی کاری , بازسازی و تعمیرات ساختمانی تهرانپارس نارمک حکیمیه رسالت شمس اباد لویزان

خدمات تاسیسات ساختمان شرق تهران

ارایه کلیه خدمات ساختمانی , تاسیساتی , لوله کشی برقکاری , کاشی کاری , بازسازی و تعمیرات ساختمانی تهرانپارس نارمک حکیمیه رسالت شمس اباد لویزان

سرویس و تعمیر پکیج دیواری تهرانپارس

سرویس و تعمیر پکیج دیواری تهرانپارس

نصب , لوله کشی , عیب یابی , سرویس و تعمیر پکیج دیواری تهرانپارس شرقی و غربی , ارایه خدمات شبانه روزی به کلیه برندهای ایران رادیاتور , بوتان , لورچ , ایساتیس, ال جی گلدیران, بوش , زیمنس , آریستون , ایمرگاس, فلوری, تاچی و کلیه برندهای داخلی و خارجی بازار.

رسوب زدایی و اسیدشویی پکیج , سرویس کامل پکیج, عیب یابی و تعویض قطعات , رفع نشتی پکیج , تعویض شیر و شلنگ پکیج , جابجایی و لوله کشی پکیج شوفاژ دیواری و کلیه خدمات سرویس و تعمیرات پکیج تهرانپارس شبانه روزی.

خدمات سرویس و تعمیر پکیج دیواری تهرانپارس

پکیج یک سیستم گرمایشی است که در سال های اخیر طرفداران زیادی پیدا کرده وتا حدودی جایگزین موتورخانه ها شده است. پکیج علاوه بر گرم کردن محیط ، وظیفه تولید آب گرم مصرفی را نیز برعهده داشته و جایگزین مناسبی برای آبگرمکن می باشد. یکی از مهمترین مزیت های پکیج، سایز کوچک این محصول است. به طور کلی پکیج ها فضای کمتری را اشغال می کنند و کارایی بیشتری نسبت به موتورخانه ها دارند. پکیج ها کالای مصرفی محسوب می شوند و به همین دلیل نیاز به تعمیر و سرویس دهی منظم دارند. مرکز ما یکی از مراکز تعمیر پکیج در تهرانپارس است که آماده خدمت رسانی به مشتریان عزیز می باشد.

مرکز تعمیرات پکیج حرفه ای در شرق تهران یک مرکز تخصصی تعمیر پکیج با تیمی حرفه ای و مجرب جهت تعمیر انواع پکیج می باشد. این مرکز تمامی نیازهای شما از جمله نصب و سرویس حرفه ای را برطرف خواهد کرد.

در این مقاله میتوانید فرق گرمایش از کف و رادیاتور را از نظر اجرا و هزینه مطالعه کنید.

ویژگی های پکیج دیواری

پکیج ها مزایای زیادی دارند که در این مقاله به آن ها پرداخته شده است. از جمله این مزایا:

✔ کارکرد بدون سر و صدای پکیج ها

✔ نصب و تعمیر آسان و فوری

✔ دمای قابل تنظیم

✔ کارکرد بدون صدا

✔ امنیت بالا

✔ اشغال فضای کم و قابل نصب در آشپزخانه, بالکن, تراس و..

انواع پکیج ها

دو نوع پکیج زمینی و دیواری وجود دارد که با توجه به هدف هر کدام مورد استفاده قرار می گیرند.

پکیج دیواری

پکیج دیواری به دلیل ابعاد کوچک، قابلیت نصب بر روی دیوار یا داخل کابینت، هزینه نصب پایین، نگهداری آسان، مصرف کم و … طرفداران زیادی دارد و آن را جایگزین مناسبی برای موتورخانه ها می کند.

انواع پکیج ها از نظر سوخت

بسته ها نیز از نظر سوخت به سه دسته تقسیم می شوند.

✔ پکیج مشعل گازی که در دو نوع دیواری و زمینی وجود دارد.

✔ پکیج برقی که در دو نوع دیواری و زمینی وجود دارد.

✔ پکیج دوگانه سوز که فقط در نوع زمینی وجود دارد.

✔پکیج گازوئیل سوز فقط به صورت زمینی وجود دارد، همان پکیج دوگانه ، در منزل قابل نصب نیست، حتما باید در موتورخانه یا انبار نصب شود.

کارکرد پکیج ها

عملکرد پکیج به این صورت است که آب توسط رادیاتور گرم شده، بخشی از آن برای مصرف به بخاری فرستاده می شود، مابقی آن خانه یا محل کار شما را گرم می کند و بقیه آب پس از خنک شدن به رادیاتور برمی گردد. .برای نصب و تعمیر پکیج ها باید به یک مرکز حرفه ای و مورد اعتماد مراجعه کنید. از جمله این مراکز می توان به مرکز تعمیر پکیج در تهرانپارس اشاره کرد. برای بهره مندی از خدمات این مرکز با ماهرترین تعمیرکار پکیج تهران تماس حاصل فرمایید تا در کمترین زمان ممکن مشکل شما برطرف شود.

نصب پکیج در تهرانپارس

نصب پکیج ها کار بسیار مشکلی نیست، اما بهتر است به متخصصان واگذار شود.مرکز تعمیر پکیج تهرانپارس دارای کارشناسان و کادری مجرب است که این کار را در کمترین زمان ممکن انجام دهند. برای نصب پکیج دیواری ابتدا باید پکیج را مکان یابی کرده و سپس لوله را نصب کنید. محل قرار گیری پکیج ها را شابلن گذاشته و محل پیچ ها و مهره ها را علامت بزنید، سپس سوراخ ها را دریل کنید. توجه داشته باشید که رادیاتور باید تهویه شود تا با مشکل مواجه نشوید. و در این مرحله از نصب پکیج شیلنگ های متصل به پکیج را به لوله کشی که قبلا انجام داده اید وصل کنید. مراقب باشید که شلنگ ها در جای خود ثابت باشند. آخرین و مهمترین مرحله این است که دودکش را نصب کنید. برای اتصال صحیح دودکش بسیار دقت کنید تا نشتی نداشته باشد و باعث گازگرفتگی نشود. اگر مهارت این کار را ندارید از همکاران ما در مرکز تعمیرات تخصص تهرانپارس کمک بخواهید.

برای نصب پکیج زمینی همانند پکیج دیواری مراحل را طی کنید. لوله کشی را در جایی که می خواهید پکیج نصب کنید انجام دهید. تهویه رادیاتور به گونه ای انجام می شود که رادیاتور به طور عادی کار کند و بسته به نوع مصرف این پکیج به برق یا گاز وصل کنید. این پکیج نیز مانند پکیج دیواری حساس به نصب می باشد. در صورت نداشتن صلاحیت لازم در این زمینه با کارشناسان مرکز تعمیرات شرق تهران در اسرع وقت جهت راهنمایی در نصب پکیج تماس حاصل فرمایید.

سرویس پکیج تاسیسات شرق تهران در تهرانپارس

تعمیر پکیج ها یک فعالیت حرفه ای است و ما دستکاری یا تلاش برای تعمیر پکیج ها را توصیه نمی کنیم. برای سرویس پکیج بهتر است آن را به متخصصان بسپارید. همکاران مرکز تعمیرات تهرانپارس متخصص هستند و در کمترین زمان ممکن مشکلات پکیج شما را برطرف می کنند. مشکلاتی که ممکن است برای پکیج ایجاد شود شامل کم فشار آب، خرابی پمپ در پکیج، خرابی رادیاتور، نشتی لوله پکیج و … می باشد. برای تعمیر پکیج خود کافیست با ما تماس بگیرید و کارشناسان ما در مرکز تعمیرات شرق تهران در اسرع وقت مشکل شما را برطرف خواهند کرد.


تعمیر پکیج در تهرانپارس

ویژگی های خاص ما در مرکز تعمیر پکیج در تهرانپارس

✔ مهارت تعمیرکار در زمینه عیب یابی پکیج دیواری

✔ ما مهندسین حرفه ای با تجربه داریم

✔ با سابقه در تعمیر پکیج دیواری

✔ وقت شناسی تعمیرکار

✔ هنگام تعویض قطعات آسیب دیده از قطعات اصلی و شرکتی استفاده کنید

در صورت وجود اشکال در سیستم لوله کشی پکیج و ساختمان عیب یابی و رفع عیب آن توسط تشخیص کاران و نیروهای تاسیساتی در تهرانپارس انجام میشود.


تعمیرگاهی برای تعمیر یا سرویس برندهای پکیج دیواری درتهرانپارس

تاسیسات شرق تهران ما سالهاست که به پشتیبانی، سرویس و تعمیر انواع برندهای پکیج می پردازد.ما در تعمیر بهترین برندها تخصص بالایی داریم. این مجموعه به صورت شبانه روزی آماده خدمت رسانی به هم میهنان گرامی می باشد.

دلایل تماس با نمایندگی تعمیرات پکیج تهران پارس:

✔ سیستم گرمایش درست کار می کند اما رادیاتور به درستی گرم نمی شود.

✔ آب گرم مصرفی به اندازه کافی گرم نیست.

✔ اگر مصرف آب کافی باشد سیستم گرمایش کار نمی کند.

✔ آب گرم پکیج به صورت انفجاری روشن می شود.

✔ فشار کم آب در مدار گرمایش.

✔مصرف آب گرم در نوسان است.

✔ با افزایش دما، فشار در مدار گرمایش نیز افزایش می یابد.

✔ افزایش خود فشار در مدار گرمایش پکیج و باز شدن شیر تخلیه.

✔ دمای مدار گرمایش بسیار خوب است اما دمای آب مصرفی پایین است.

رسوب زدایی و سرویس پکیج در تهرانپارس

پکیج های دیواری نیاز به سرویس منظم دارند. از آنجایی که آب حاوی املاح معدنی است، به مرور زمان این نمک ها در داخل لوله های پکیج تجمع یافته و باعث گرفتگی آنها می شود. به همین دلیل لازم است رسوب را از پکیج خارج کنید. تا راندمان دستگاه بیشتر شود و همچنین طول عمر بیشتری داشته باشد.

مزایای انجام سرویس پکیج دیواری در مرکز تعمیر پکیج در تهرانپارس

✔ بهبود کارایی دستگاه.

✔ لوازم خراب یا معیوب پکیج با قطعات اصلی تعویض می شود.

✔ رسوب زدایی پکیج.

✔ عمر پکیج خود را افزایش دهید.

✔ هزینه های خرابی دستگاه را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد.

تعمیر پکیج در تهرانپارس

تعمیرکاران ما ماهرترین متخصصین در زمینه تعمیر و سرویس انواع پکیج با برندهای مختلف هستند. مرکز ما تعمیرکاران را برای آموزش سرویس و تعمیر برندهای جدید در بازار به جلسات آموزشی اعزام می کند.

نحوه سرویس تعمیرکاران پکیج دیواری

سرویس کار در زمان عیب یابی سرویس یا تعمیر پکیج ابتدا کل دستگاه را بررسی می کند تا مشکل را شناسایی و رفع کند. هزینه ای که باید پرداخت شود بسته به میزان خرابی تجهیزات و خدمات تجهیزات متفاوت است. این مجموعه کلیه برندها را تعمیر می کند.

هزینه سرویس  و تعمیر پکیج دیواری تهرانپارس

اجرت تعمیر پکیج بستگی به مدل دستگاه و مشکل پیش آمده دارد. به عنوان مثال هزینه تعمیر پکیج دیواری گازی با هزینه پکیج دیواری برقی متفاوت است. همچنین برندهای مختلف پکیج هزینه های سرویس و نگهداری متفاوتی دارند. زیرا ممکن است بستر پکیج آسیب دیده و نیاز به تعمیر حرفه ای داشته باشد و یا خطای پکیج بدون هزینه اضافی اصلاح و مجددا استفاده شود. با مشاوره با کارشناس پشتیبانی تاسیسات، می توانید قبل از درخواست سرویس، قیمت تعمیر پکیج دیواری و زمینی خود را کاملا متوجه شده و خدمات باکیفیت و با قیمت شفاف دریافت کنید. در صورت نیاز به سرویس و تعمیر پکیج دیواری تهرانپارس با تاسیسات شبانه روزی شرق تهران تماس بگیرید.

تاسیسات شبانه روزی شرق تهران چه خدماتی را انجام میدهد؟

تاسیسات شبانه روزی شرق تهران

ارایه کلیه خدمات تاسیسات شبانه روزی شرق تهران ,  نصب و راه اندازی تاسیسات گرمایشی سرمایشی , اجرا و تعمیرات لوله کشی ساختمان شرق تهران,  اجرا و تعمیر لوله کشی آب و فاضلاب , پکیج و شوفاژ , جوشکاری لوله گاز و آتش نشانی , تشخیص ترکیدگی لوله و نشت یابی با دستگاه , نصب و تعمیر شیرالات و لوازم بهداشتی, نصب و تعمیر توالت فرنگی و وال هنگ , نصب و تعویض روشویی , رفع گرفتگی  و لوله بازکنی با دستگاه و کلیه خدمات تاسیسات شبانه روزی شرق تهران بدون تعطیلی, 

خدمات تاسیسات شبانه روزی شرق تهران

ارایه کلیه خدمات تاسیسات و تعمیرات لوله کشی ساختمان شرق تهران شبانه روزی در محدوده لوله کشی تاسیسات نارمک , تهرانپارس , لوله کشی پاسداران,  حکیمیه , بلوار ارتش , لویزان شیان, شمس آباد, مجیدیه ,رسالت, نیروهوایی , پیروزی, بلوار ابوذر,خیابان دماوند , نظام آباد, وحیدیه, امام حسین, گرگان, هفده شهریور, شهدا, خراسان  , تسلیحات , چایچی و کلیه مناطق شرق تهران.

تعمیرات لوله کشی ساختمان شرق تهران

اجرا و تعمیرات لوله کشی آب مصرفی سرد و گرم روکار و توکار, بازسازی لوله کشی ساختمان از صفر تا صد, اجرا لوله کشی و نصب پکیج شوفاژ دیواری, تبدیل لوله کشی موتورخانه و آبگرمکن به لوله کشی پکیج دیواری, لوله کشی آب و شوفاژ با لوله اتصالات تک لایه و پنج لایه پلیمری , تعمیرات خرده کاری لوله کشی گالوانیزه آهنی , 

اجرا و  تعمیرات لوله کشی فاضلاب ساختمان, لوله کشی پلیکا ( پی وی سی) , پوش فیت و پلی اتیلن جوشی فاضلابی , تبدیل لوله کشی چدن به پلیکا  و پوش فیت, 

اجرا و تعمیرات لوله کشی گاز شرق تهران, خرده کاری و انشعاب گیری گازکشی با جوشکاری لوله گاز و انشعاب گیری دنده ای از خدمات تعمیرات لوله کشی ساختمان شرق تهران است.

لوله کش سیار شرق تهران

تیم ما در خدمات تاسیسات ساختمانی شرق تهران با اعزام نیروهای ماهر تاسیساتی و لوله کش سیار شرق تهران به صورت منطقه ای عمل میکند. مشتری با درخواست سرویس کار و اعلام منطقه خود را مشخص کرده و ما نزدیک ترین نیروی ماهر و مسلط به همان زمینه تاسیساتی در محل را به صورت فوری به محل اعزام میکنیم. این روند موجب حضور فوری و کاهش هزینه های طرفین شده و ما در تاسیسات شبانه روزی شرق تهران سعی میکنیم که منصفانه ترین ارقام را به بهترین شکل اجرای کار انجام دهیم. همین مساله موجب شده که مشتریان ما روز به روز بیشتر شده و تعداد سرویس کاران ما در کلیه مناطق افزایش چشمگیری پیدا کنند.

خدمات لوله کشی شرق تهران

خدمات لوله کشی در شرق تهران به دو شکل تعمیرات لوله کشی و اجرای لوله کشی انجام میشود. معمولا اجرای لوله کشی شامل بازسازی و تعویض لوله کشی آپارتمان هایی است که  لوله کشی آنها دچار مشکل شده است. تعمیرات لوله کشی نیز شامل خرده کاری نصب و تعمیر شیرآلات یا رفع نشتی از رادیاتور , سیفون و تعمیرات توالت فرنگی است. پایه قیمتی این گونه تعمیرات در حال حاضر یعنی سال 1402 بین 250 تا 350 هزارتومان است که با توجه به نوع کار ممکن است  افزایش پیدا کند.

کارهای بزرگتر لوله کشی نیز با بازدید از محل برآورد شده که ممکن است بین 3 تا 10 میلیون تومان تخمین اجرت و هزینه خرید لوازم آن شده که البته در برخی موارد بیشتر هم میشود.            

لوله کشی ساختمان های معمولی شامل لوله کشی آب و فاضلاب و شوفاژ میشود. لوله کشی آب از کنتور آب یا پمپ  و موتورخانه شروع شده و با یک یا چند رایزر یا لوله اصلی عمودی به سمت آپارتمانها کشیده میشود. بعد از منشعب شدن هر واحد یک شیر فلکه نصب شده که یکی از معضلات لوله کشی خرابی همین شیر فلکه های داخل واحد هاست. شیر فلکه هر واحد دارای موتورخانه 5 عدد بوده که شامل یک جفت شیر فلکه سرد و گرم , یک شیر برگشت گرم و یک جفت لوله رفت و برگشت موتورخانه است. اما شیر فلکه واحدهای دارای پکیج یک عدد بوده که از زیر پکیج داخل واحد توزیع شده و در همانجا شیر فلکه نصب میشود.

لوله کشی فاضلاب نیز توسط رایزرهای اصلی مشترک که  تعداد آنها بستگی به متراژ و تعداد طبقات و واحدها دارد, انجام میشود. لوله کشی فاضلاب معمولا توسط لوله های پلیکا و پوش فیت انجام میشود.

تعمیرات هر یک از بخش های مطروحه در ساختمان خود را به تاسیسات شبانه روزی شرق تهران بسپارید.