خدمات تاسیسات ساختمان شرق تهران

ارایه کلیه خدمات ساختمانی , تاسیساتی , لوله کشی برقکاری , کاشی کاری , بازسازی و تعمیرات ساختمانی تهرانپارس نارمک حکیمیه رسالت شمس اباد لویزان

خدمات تاسیسات ساختمان شرق تهران

ارایه کلیه خدمات ساختمانی , تاسیساتی , لوله کشی برقکاری , کاشی کاری , بازسازی و تعمیرات ساختمانی تهرانپارس نارمک حکیمیه رسالت شمس اباد لویزان

خدمات تاسیسات تهرانپارس

خدمات تاسیسات تهرانپارس

ارایه کلیه خدمات تاسیسات تهرانپارس و محدوده اطراف منطقه 4

خدمات برقکاری, لوله کشی , موتورخانه , رادیاتور , پکیج و شیرآلات ساختمان.

اجرا و تعمیرات لوله کشی ساختمان, لوله کشی آب, گاز شوفاژ و فاضلاب ساختمان, نصب و تعمیر شیرالات  بهداشتی ساختمان, نصب و تعمیر توالت فرنگی و وال هنگ , عیب یابی و تعمیرات موتورخانه, پکیج , کولر آبی و رادیاتور و کلیه خدمات تاسیسات تهرانپارس.

خدمات تاسیسات تهرانپارس شبانه روزی

خدمات تاسیسات به طور کلی به دو دسته تاسیسات برق و تاسیسات مکانیکی دسته بندی میشود. در مجموعه ما کلیه خدمات برقکاری و تاسیسات لوله کشی, گرمایشی و  سرمایشی ارایه میشود. این خدمات به صورت 24 ساعته و فوری است.

کلیه خدمات به دو دسته خدمات نصب, اجرا و راه ندازی و یا عیب یابی و تعمیرات تاسیسات انجام میشود. هرچند که کار اجرا و تعمیرات تفاوت هایی جزیی داشته اما به صورت کلی شکل کار و اصول کار تاسیسات یکسان است. ما در خدمات تاسیسات تهرانپارس کلیه خدمات را به صورت فوری و شبانه روزی ارایه میدهیم.

از لحاظ عملیاتی کارهای تاسیساتی به دو دسته کار کلی و خرده کاری تقسیم بندی میشوند. کارهای اجرایی نظیر اجرای لوله کشی و برقکاری ساختمان یا نصب موتورخانه و تاسیسات با بازدید از محل یا از طریق ارسال عکس و فیلم قیمت گذاری و توافق شده و طبق زمان بندی سر موعد مقرر اجرا و راه اندازی میشوند. این قبیل کارها بهتر است چند روز قبل هماهنگ شوند, البته در برخی موارد به دلیل عجله کارفرما ممکن است مجریان ما فورا اقدام به تهیه لوازم و مشغول عملیات شوند.

اما کارهای خرده کاری و تعمیراتی به دلیل شرایط و وضعیت موجود معمولا در همان روز به صورت فوری انجام میشود. این گونه کارها نیاز به هماهنگی یکی دو ساعته داشته و ما در خدمات تاسیسات تهرانپارس فورا اقدام به اعزام سرویس کار و تعمیرکار متخصص مینماییم. تهیه اجناس نیز بسته نوع جنس میتواند بر عهده مالک یا تعمیرکار باشد که این مساله نیز با مالک هماهنگ میشود. بهتر است قبل از شروع به کار تعمیرات و خدمات تاسیساتی قیمت تمام شده و اجرت کار تاسیسات بین طرفین توافق شده , چرا که از لحاظ ذهنی برخی از کارفرمایان آمادگی لازم را برای پرداخت برخی اجرت هایی که ممکن است بالا به نظر برسد , نداشته و درانتهای کار با مشکل مواجه میشوند.

از جمله خدمات تاسیساتی در تهرانپارس میتوان به لیست زیر اشاره کرد.

نصب و تعمیر موتورخانه شوفاژ مرکزی, نصب , تعویض و جوشکاری منبع موتورخانه, اسیدشویی منبع کویل دار, عیب یابی , تعمیر و سرویس مشعل گازی,  بازسازی و تعمیرات کلکتور موتورخانه, تعمیر و سرویس پمپ سیرکولاتور شوفاژخانه, نصب, لوله کشی و تعمیرات پمپ آب ساختمان, تنظیم پرشر پمپ آب, شارژ باد منبع تحت فشار , نصب و تعویض دیگ و پره های دیگ موتورخانه.

نصب و لوله کشی پکیج گرمایشی, اجرا و تعمیر لوله کشی شوفاژ با لوله سبز و پنج لایه , عیب یابی , سرویس و تعمیر پکیج شوفاژ دیواری, رسوب زدایی و شستشوی مبدل پکیج دیواری,, تعویض شلنگ و قطعات معیوب پکیج دیواری کلیه برندهای ایرانی و خارجی, ایران رادیاتور, بوتان, ایساتیس, بوش, فرولی, آریستون, لورچ و دیگر برندهای موجود در بازار.

خرده کاری لوله کشی, رفع نشتی سیفون و زیرآب سینک ظرفشویی و روشویی, نصب و تعمیر شیرآلات بهداشتی ساختمان, تعویض و تعمیر شیر فلکه ورودی آپارتمان, نصب لوازم بهداشتی, نصب و لوله کشی ماشین لباسشویی و ظرفشویی, یخچال و لوازم تاسیساتی ساختمان. تعویض شلنگ های شیرالات و لوازم تاسیساتی, انشعاب گیری لوله کشی آب و فاضلاب, شوفاژ و گاز خانگی, نصب و تعمیر توالت فرنگی روکار و وال هنگ, نصب , تعویض و تعمیر فلاش تانک روکار و توکار.

سرویس و تعمیر کولر آبی و گازی, سیم کشی و رفع عیب سیم کشی ساختمان, سیم کشی کولر آبی و گازی, نصب وتعویض کلید و پریز, نصب لوستر تهرانپارس و کلیه خدمات برقکاری, لوله کشی و تاسیسات تهرانپارس و محدوده اطراف.




نصب لوستر تهرانپارس

نصب لوستر تهرانپارس

کلیه خدمات مونتاژ؛ باز کردن و نصب لوستر تهرانپارس تلفن : 09129352189-22533080

نصب انواع چراغ و لوستر آویز و دیوار کوب, مونتاژ لوستر, باز و نصب لوستر, سیم کشی لوستر و کلیه خدمات لوستر در تهرانپارس شرقی , غربی, فرجام, حکیمیه, قنات کوثر و محدوده اطراف.

خدمات نصب لوستر تهرانپارس

لوستر یکی از وسایل روشنایی منزل است که از گذشته حتی در زمانی که لامپ های برقی اختراع نشده بودند به عنوان یکی از تجهیزات لوکس در خانه های اشرافی وجود داشته است. با اختراع برق و گسترش استفاده از لامپ های برقی لولسترهای مختلفی و متفاوتی از لحاظ شکل و قیافه و اندازه ابداع و به بازار ارایه شد. به مرور لوسترها به خانه طبقه متوسط نیز راه پیدا کرده و امروزه در اکثر منازل میتوان لوسترهای مختلفی را مشاهده کرد. همان طور که لوستر های مختلفی اشکال مختلفی دارند از لحاظ نصب لوستر تفاوتهایی هم وجود دارد.

به طور کلی لوسترها به دو نوع دیوارکوب و سقفی دسته بندی میشوند.  همانطور که از نامشان پیداست لوستر های دیواری به دیوار و لوسترهای سقفی از طاق ساختمان آویزان میشوند. معمولا لوسترهای دیوارکوب وزن زیادی نداشته و با یک پیچ و رولپلاک به دیوار متصل میشوند. البته  وزن این نوع لوستر و وزن آنها نیز در اندازه و تعداد پیچ رولپلاک نیز موثر بوده و نوع دیوار نیز بایستی در انتخاب نوع پیچ ملاحظه شود.

نصب لوستر سقفی تهرانپارس

یکی از بیشترین موارد درخواست نصب لوستر تهرانپارس, لوسترهای سقفی هستند. این لوسترهای به دلیل فراوانی و مشکل بودن کار باز و نصب به مقداری تجربه و نیروی کافی نیاز دارند.

در نصب لوستر سقفی استفاده از زنجیر , پیچ پروانه ای, پیچ رولپلاک و رول بولت بسته به مدل و وزن لوستر رایج است. لوسترهای سقفی خود به دو مدل لوسترهای آویز و لوسترهای سقفی غیر آویز تقسیم بندی میشوند. لوسترهای آویز توسط زنجیر یا پیچ پروانه ای به سقف آویخته میشوند در صورتیکه در نصب لوسترهای غیرآویز ابتدا یک فریم توسط چند پیچ و رولپلاک به دیوار نصب شده و سپس اقدام به نصب تنه لوستر روی فریم آن میکنیم.

به طور کلی در نصب انواع لوستر بایستی در هنگام قراردادن روی سقف, ابتدا سیم کشی لوستر را تست کرده و لوستر را در سبک ترین حالت ممکن و بدون یراق و دیگر تجهیزات روی کار سوار کرده و بعد از نصب بدنه لوستر اقدام به نصب یراق آلات و لامپ های لوستر میکنیم. قیمت نصب لوستر تهرانپارس بستگی به اندازه و وزن لوستر و همچنین وجود یا عدم وجود زنجیر یا تجهیزات موجود از حدود 200 هزار تومان آغاز شده و در تعداد بالا و لوسترهای سنگین ممکن است تا چند میلیون تومان نیز برسد. اما به طور معمول اجرت نصب لوستر در محدود 200 تا 400 هزار تومان است.

در هنگام خرید و نصب لوستر بهتر است به مساحت و تعداد لوسترهای دقت کنید. نصب لوستر بسیار بزرگ در محیط های کوچک نه تنها فایده ای نداشته بلکه نمای ظاهری آنرا بیشتر از این که زیباتر کند , خراب میکند. به علاوه تحمل وزن لوسترهای سنگین برای زنجیرهای نازک و کوچک مشکل بوده و ممکن است در لرزش های ساختمان باعث سقوط لوستر شوند. مساله دیگر نوع سیم کشی لوستر است که بایستی توجه شد. معمولا لوسترهای سالن پذیرایی دوپل طراحی شده و حتی برای اتاق های بزرگ نیز کلید دوپل در نظر میگیرند. اما در آشپزخانه , اتاق های کوچک و سرویس بهداشتی نصب لوستر تک پل انجام میشود. نصب چراغ های فانتزی که  نوعی لوستر محسوب میشوند نیز به همین صورت انجام میشود.

تعمیر لوستر تهرانپارس

در تعمیرات لوستر دو نوع اشکال برقی و روشن نشدن و یا شکستگی لوازم لوستر رخ میدهد. در تعمیر برق لوستر ممکن است نیاز به تعویض لامپ, سرپیچ, سیم کشی و یا کیت و ترانس لوستر وجود داشته باشد و تقریبا قابل دسترس است. اما بعضا به دلیل شکسته شدن یا گم شدن قطعات لوستر پیدا کردن این قطعات کمی مشکل بوده و بهتر است به بورس فروش قطعات لوستر در چهارراه ابوسعید تهران مراجعه کنید.

جهت جابجایی, بازکردن و نصب لوستر تهرانپارس با  خدمات تاسیساتی شرق تهران تماس بگیرید.