خدمات تاسیسات ساختمان شرق تهران

ارایه کلیه خدمات ساختمانی , تاسیساتی , لوله کشی برقکاری , کاشی کاری , بازسازی و تعمیرات ساختمانی تهرانپارس نارمک حکیمیه رسالت شمس اباد لویزان

خدمات تاسیسات ساختمان شرق تهران

ارایه کلیه خدمات ساختمانی , تاسیساتی , لوله کشی برقکاری , کاشی کاری , بازسازی و تعمیرات ساختمانی تهرانپارس نارمک حکیمیه رسالت شمس اباد لویزان

خدمات کلیدسازی تهرانپارس

خدمات کلیدسازی تهرانپارس

خدمات کلیدسازی تهرانپارس , اعزام سریع متخصص ماهر قفل ساز و کلید سازی سیار تهرانپارس , فلکه اول , فلکه دوم , فلکه سوم و فلکه چهارم تهرانپارس و محدوده اطراف : 09122982031 فوری , شبانه روزی و بدون تعطیلی.

اگر برای شما هم این موضوع پیش آمده است که کلید منزل یا خودروی خود را جا گذاشته اید و به افرادی که کلید ساز هستند و یا قفل را باز می کنند دسترسی ندارید، می توانید از خدمات سریع کلید سازی تهران کلید استفاده نمایید. افراد متخصص در این شرکت با تماس شما در هر زمان از شبانه روز می توانند در محل شما حضور پیدا کنند و مشکلتان را حل کنند. اگر نیاز به باز کردن قفل و یا ساختن انواع کلید برای درب های مختلف دارید، متخصصین این امر به سرعت کار خود را انجام خواهند داد.

لیست خدمات کلید سازی تهرانپارس

در لیست برخی از خدمات حفاظتی و ایمنی خدمات ساختمانی تهرانپارس آورده شده است. 

  • تعویض و در صورت نیاز تعمیر انواع قفل ها
  • فروش انواع قفل
  • ساخت انواع کلیدها
  • باز کردن درب ضد سرقت
  • باز کردن درب چوبی منازل
  • باز کردن قفل صندوق عقب خودرو
  • نصب قفل منازل و محل کار و ساخت و تعمیر آنها
  • تعمیر و نصب دزدگیر
  • نصب قفل ایمنی و نصب ریموت
  • قفل گاو صندوق
  • سوییچ خودرو
  • ساخت ریموت یدک و اضافی
  • کلید سازی فلکه دوم تهرانپارس

ساخت کلید و قفل، حرفه‌ای پیچیده است که هزینه‌ی خدمات آن ثابت نیست و به عوامل متعددی بستگی دارد. نوع سرویس، زمان ارائه‌ی خدمات، اجرت کلید ساز و … در هزینه‌ی نهایی تأثیر مهمی دارند. در ادامه، به معرفی و بررسی مهم‌ترین عوامل مؤثر بر هزینه‌ی نهایی ارائه‌ی خدمات کلید و قفل سازی سیار می‌پردازیم:

  • نوع قفل و کلید: هر چه قفل و کلید پیشرفته‌تر باشد، خدمات کلید سازی آن پیچیده‌تر است و هزینه‌ی آن نیز بالاتر است.
تعداد قفل و کلید مورد نیاز: هرچه تعداد قفل و کلیدهای درخواستی بیشتر باشد، هزینه‌ی آن بیشتر خواهد بود.
  • زمان ارائه‌ی خدمات: اگر زمان ارائه‌ی خدمات در ساعات معمول باشد، اجرت کلید ساز عادی خواهد بود. اگر زمان ارائه‌ی خدمات در ساعات غیرمعمول باشد، اجرت کلید ساز بیشتر از حالت عادی خواهد بود. هر چه اجرت کلید ساز بیشتر باشد، هزینه‌ی نهایی خدمات ساخت کلید بیشتر است.متخصص در ساخت کلید کددار و ضد سرقت به طور شبانه روزی به شما مشتریان محترم خدمات ارائه می دهد. تهران کلید با استفاده از موتورسواران سیار خود بدون تعطیلی و در هر کجای تهران آماده خدمت رسانی به شهروندان تهرانی می باشد و با استفاده از تجهیزات و ابزارهای جدید و نوین انواع قفل های آویز، کمدی، سیلندری، ضدسرقت، حیاطی و قفل های مربوط به انباری منازل و … را در کوتاه ترین زمان باز نموده و در صورت نیاز به تعمیر آن را تعمیر و یا تعویض می نماید .
  • کلید سازی فلکه اول تهرانپارس

خرابی های مربوط به قفل و کلید

خراب شدن درب ضد سرقت: اگر سعی کنیم در را بدون دستگیره باز و بسته کنیم و یا با فشار آن را باز و بسته کنیم ممکن است قفل و دستگیره در خراب شوند. اگر دستگیره از نظر ظاهر مشکلی نداشته باشد با چک کردن و سفت کردن پیچ ها می شود آن را تعمیر کرد. ولی اگر دستگیره شکسته باشد باید آن را تعویض کرد. قفل های درب ضد سرقت نیز به دلیل ساختار خاص خود ممکن است بر اثر فشار خراب شود و نیاز به تعویض داشته باشد.

 

خراب شدن قفل در حیاط: مشکلاتی که برای قفل در خانه پیش می آید دلایل مختلفی می تواند داشته باشد. مثلا ممکن است بر اثر سرما قفل یخ بزند، کلید داخل قفل بشکند و یا درست نچرخد، ممکن است قفل زنگ بزند و یا کثیف شود، و یا آیفون به درستی در را باز نکند و زبانه به خوبی داخل و خارج نشود. در این مواقع یک کلید ساز حرفه ای می تواند با تعویض و یا تمیز کردن قفل و بررسی تراز قفل و صفحه مشکل شما را حل کند. کلید سازان حرفه ای ما به طور شبانه روزی آماده حل مشکلات شما هستند.

 

خراب شدن مغزی قفل برقی: در این مواقع باید مغزی تعویض شود و تمامی کلید ها نیز از نو ساخته شوند. این کار زمان و هزینه بسیار زیادی مصرف می کند. پس سعی کنید از قفل برقی خود مراقبت کنید و اقداماتی که ممکن است قفل را خراب کند انجام ندهید.


باز کردن درب خودرو

  • متخصص باز کردن انواع درب ها اعم از درب های چوبی ، درب های معمولی و درب ضد سرقت، اگر کلید خود را گم کردید یا به هر دلیل دیگری درب شما باز نمیشود فقط کافیست با خدمات ساختمانی تهرانپارس تماس بگیرید تا در سریع ترین زمان مشکل شما را حل کند.

  • کلید سازی سیار تهرانپارس
  • در هر زمانی از شبانه روز و در ایام تعطیل نیز می توانید از کلید سازی تجریش درخواست اعزام کلید ساز کنید. تیم پشتیبانی به سرعت نیاز شما را بررسی می کنند و کلید ساز سیار را با تجهیزات کافی راهی محل شما می کنند. به شما اطمینان می دهیم که حتی در ساعات ترافیک حداکثر 30 دقیقه طول بکشد تا کارشناس کلید ساز ما به آدرس شما برسد.
  • کلید سازی در تهرانپارس شرقی
  • معمولا در هر منطقه ای کلید سازی در محل وجود دارد که در حال ارائه ای خدمات هستند. اما نکته ای که وجود دارد این است که کار آن ها به صورت شبانه روزی نیست و اگر از پاسی از شب این مشکل برای شما پیش آید نمی توانید به آنها مراجعه کنید و مشکل به وجود آمده را حل شود، به همین دلیل مراکزی که کلید سازی شبانه روزی هستند این مزیت را دارد که در صورت ایجاد مشکل در هر زمانی در اسراع وقت در محل حاضر شده و مشکل به وجود آمده برای شما را مرتفع کند،
  • کلیدسازی شرق تهران
کلیدهای کد دار یا ایموبلایزر در واقع مربوط به سیستم امنیتی و ضد سرقت خودرو می باشد، که جهت افزایش امنیت ماشین ها و جلوگیری از سرقت به کار گرفته می شود. برای اطمینان از اینکه خودروی شما از چنین سیستم امنیتی برخوردار است یا نه، باید به افراد فنی کلیدسازی شبانه روزی در تهران  که دارای دستگاه کدساز می باشند مراجعه نمایید. از طرفی با کپی کردن کلید قفل ماشین خود، چنانچه استارت شما به وسیله این کلید روشن گردید، 
  • کلید سازی شبانه روزی تهرانپارس
یکی از عوامل مؤثر در تعیین اجرت افراد فنی در زمینه کلیدسازی شبانه روزی تهرانپارس، هزینه رفت و آمد آنهاست که بهتر است زمانی که نیاز فوری به خدمات قفل و کلید سیار داشتیم، از میان افراد آگهی دهنده این خدمات به نزدیکترین آنها درخواست بدهیم تا در این صورت هزینه کمتری را پرداخت کنیم. از طرفی کیفیت قطعات به کار گرفته شده با توجه به نوع قفل مصرفی و یا باتری هایی که در دستگاه های ریموت دار گذاشته می شود، بر اساس اینکه جنس اصل باشند و یا جنس های مشابه کم کیفیت در تعیین قیمت خدمات کلید سازی شبانه روزی، بسیار اثر گذارند.


نصب و تعمیر شیرآلات تهرانپارس

نصب و تعمیر شیرآلات تهرانپارس

ارایه کلیه خدمات نصب و تعمیر شیرآلات تهرانپارس شرقی و غربی. نصب و تعمیر شیر ظرفشویی , روشویی , دوش حمام , آفتابه ای, توالت فرنگی , روشویی , فلاش تانک , رادیاتور و کلیه لوازم بهداشتی تاسیساتی ساختمان تهرانپارس شرقی و غربی و دیگر خدمات لوله کشی ساختمان.

هزینه نصب و تعمیر شیرآلات تهرانپارس

هزینه نصب و تعمیر شیرآلات بسته به نوع خرابی بوده و در صورت جزیی بودن و خرده کاری یک سرویس کار معمولی برای تعمیر یا نصب یک تکه شیر 200 تا 300 هزار تومان اجرت دریافت میکند. با افزایش تعداد شیرآلات و حجم  کار قیمت نیز به طور متوسط کاهش پیدا میکند.

نصب شیرآلات تهرانپارس

نصب شیرآلات ساختمان در آخرین مرحله ساختمان انجام میشود. اما برای نصب شیرآلات بهداشتی  مخلوط سرد و گرم در هنگام عملیات ساختمانی بایستی کار لوله کشی آب سرد و گرم از کنتور آب , موتورخانه , آبگرمکن یا پکیج انجام شده باشد. بسته به نوع شیرآلات و تعداد آنها هر شیر آب سرد و گرم دو لوله و هر شیر سرد یک لوله نیاز دارد. در اجرای لوله کشی برخی از ساختمان های دارای موتورخانه, یک لوله برگشت آب گرم نیز برای در دسترس بودن آنی آب گرم انجام میشود.

شیرآلات به دو نوع شیرآلات توکار و روکار دسته بندی میشوند و برای نصب شیرالات توکار بایستی در زمان لوله کشی تمهیدات لازم از قبیل نصب آی باکس و مغزی شیر انجام شده و بعد از کاشی کاری کار نصب تنه رویی شیر اجرا شود.

نصب شیرآلات روکار اما ساده تر است. شیرآلات روکار معمولی و اهرمی به دو نوع شیرهای دیواری و شیرهای توکاسه یا تک پایه دسته بندی میشوند. معمولا شیرهای دوش و توالت از نوع شیرهای دیواری هستند که مستقیم روی دیوار نصب شده و شیر ظرفشویی و روشویی شیرآلات توکاسه هستند که توسط شلنگ و شیر پیسوار به لوله کشی متصل میشوند.

برای نصب و تعمیرات احتمالی شیرآلات در ورودی هر آپارتمان یک شیر فلکه آب گرم و سرد نصب میشود تا در صورت بروز مشکل بتوان اقدام به تعویض یا رفع عیب شیرآلات نمود.

کار نصب روشویی ,؛ فلاش تانک , رادیاتور و دیگر لوازم بهداشتی نیز جز کارهای نصب و تعمیر شیرآلات تهرانپارس قرار میگیرد.

تعمیر شیرآلات تهرانپارس

تعمیر شیرآلات شامل مواردی چون تعویض قطعات , رفع نشتی شیر و تعویض خود شیر میشود. کاهش فشار شیر , نشتی از شیر و درست عمل نکردن قطعات شیرآلات از جمله موارد تعمیر شیرَآلات است.

بسته به نوع شیرآلات رفع نشتی ها متفاوت هستند. شیرآلات قدیمی کلاسیک یا پیچی برای هر قسمت دارای یک مغزی برنجی بوده و در صورت خرابی هر یک بایستی عوض شود. البته ممکن است کار با تعویض واشر هم راه بیفتد. در شیرآلات اهرمی به جای دو مغزی هر شیر یک کارتریج دارد که در صورت خرابی بایستی کاملا عوض شوند.

نشتی از مهره یا پارگی شیلنگ شیر توالت, دوش , ظرفشویی و شیر روشویی نیز از موارد خرابی شیرآلات بوده که با تعویض شلنگها رفع میشود. شل بودن شیر به خصوص شیر ظرفشویی و روشویی  نیز از دیگر موارد است که بایستی با سفت کردن مهره و یا تعویض قطعات مخصوص انجام شود. نشتی از کنار شیرآلات دوش و توالت در قسمت بین دیوار و شیر نیز یک مورد خاص است که بایستی بررسی کرد که علت ترک خوردگی شیر است یا اتصالات مربوطه. قطعات احتمالی شیر که ترک میخورند احتمالا از مهره سایز 3/4 شیرهای دیواری دوش و آفتابه ای هستند. 

خود تنه شیر به ندرت ترک میخورد و به دلیل آبکاری ضعیف یا ریختن محلولهای مانند اسید و قلیا ممکن است آبکاری آنها دچار خرابی شوند. در صورتیکه تعداد زیادی از این شیرهای رنگ و رو رفته دارید و برند ارزشمند داشته باشند , میتوان با مراجعه به کارگاههای آبکاری این شیرها خراب را مجددا آبکاری و نو کرد. در صورت ترک و شکاف در بدنه شیر کاری برای آن نمیتوان کرد و یا بهتر بگوییم  ارزش تعمیرات ندارند. برخی از برندهای شیرآلات مانند قهرمان خدمات پس از فروش و تعمیرات بسیار خوبی داشته که با مراجعه به سایت آنها میتوانید از شرایط خدمات نصب شیرآلات مطلع شوید.

شلنگ شیرآلات نیز در صورت خرابی, بایستی تعویض شوند. ترک و شگستگی مهره یا تبدیل های شیرآلات و پاره شدن قسمت داخلی شلنگ موجب خرابی شلنگ میشود. 

برخی از موارد مربوط به نصب و تعمیر شیرآلات نیز مربوط به خرابی های سیفون روشویی و ظرفشویی , چکه از شیر پیسوار , خرابی پایه های دوش , خرابی اتصالات رادیاتور و شل شدن شیرآلات روشویی و ظرفشویی است.

شیرهای ظرفشویی و روشویی توسط مهره و پیچ های متفاوت هر شیری بر روی سینک وسنگ روشویی سفت و محکم و  آب بندی میشوند. به خصوص در مورد شیرآلات ظرفشویی به دلیل استفاده مکرر, ممکن است شیر بر روی سینک شل شود. سفت کردن مهره و  پیچ های مربوطه میتواند شیر را روی سینک و سنگ سفت کند. برای آب بندی نیز میتوان از تعویض واشر نعلی شکل یا ارینگ های گرد و در صورت در دسترس نبودن از چسب آکفاریوم استفاده کرد. در صورت استفاده از چسب آکفاریوم و سیلیکون حداقل بایستی 12 تا 24 ساعت از تماس چسب با آب اجتناب کرد و به شیر تکان وارد نکرد.

جهت مشاوره و دریافت خدمات نصب و تعمیرات شیرآلات و لوله کشی تهرانپارس با ما تماس بگیرید.