خدمات تاسیسات ساختمان شرق تهران

ارایه کلیه خدمات ساختمانی , تاسیساتی , لوله کشی برقکاری , کاشی کاری , بازسازی و تعمیرات ساختمانی تهرانپارس نارمک حکیمیه رسالت شمس اباد لویزان

خدمات تاسیسات ساختمان شرق تهران

ارایه کلیه خدمات ساختمانی , تاسیساتی , لوله کشی برقکاری , کاشی کاری , بازسازی و تعمیرات ساختمانی تهرانپارس نارمک حکیمیه رسالت شمس اباد لویزان

لوله کشی تاسیسات نارمک تهران

خدمات لوله کشی تاسیسات نارمک تهران

ارایه کلیه خدمات لوله کشی و تاسیسات نارمک تهران شبانه روزی.

اجرا و تعمیرات لوله کشی ساختمان , لوله کشی آب و فاضلاب  , اجرا و تعمیر لوله کشی گاز خانگی , لوله کشی پکیج و رادیاتور , نصب و تعمیرات موتور خانه مرکزی و پکیج دیواری , سرویس آب گرمکن دیواری, نصب و سرویس کول آبی,  نصب و تعمیر شیرآلات و لوازم بهداشتی, نصب و تعمیرات توالت فرنگی , تشخیص ترکیدگی لوله و نشت یابی با دستگاه , رفع گرفتگی و لوله بازکنی و کلیه خدمات لوله کشی تاسیسات نارمک تهران شبانه روزی.

خدمات تاسیسات نارمک تهران

تاسیسات ساختمان شامل تاسیسات مکانیکی و تاسیسات الکتریکی میشود. تاسیسات برق ساختمان شامل سیم کشی و تجهیزات برق ساختمان میشود. تاسیسات مکانیکی هم شامل لوله کشی ساختمان و تجهیزات گرمایشی , سرمایشی و موتورخانه ساختمان میشوند.

لوله کشی ساختمان شامل لوله کشی آب , فاضلاب , گاز , گرمایشی , لوله کشی کولر گازی و داکت اسپلیت, لوله کشی پکیج و موتورخانه و سایر سیستم های تاسیسات میشود. تاسیسات موتورخانه هم شامل تاسیسات گرمایشی موتورخانه و پمپ های آبرسانی و در صورت وجود تاسیسات استخر نیاز به تصفیه خانه و گرمایش استخر نیزپیدا میکند. البته به دلیل تنوع در لوازم مختلف و مدرن ممکن است تجهیزات دیگری هم در این مقاله بگنجد اما به صورت عمومی خدمات لوله کشی تاسیسات در نارمک تهران شامل موارد فوق میشود.

خدمات لوله کشی نارمک

اجرا و تعمیرات لوله کشی دو بخش خدمات لوله کشی هستند. در بخش اجرا طراحی و  ایده یک بخش بسیار مهم بوده و در بخش تعمیرات لوله کشی تشخیص عیب و ایراد مهم ترین بخش است. تعیین سایز لوله کشی , مسیر لوله کشی و نوع و محل انشعاب گیری و استفاده از شیرآلات و سایز تجهیزات کنترل کننده در همه انواع لوله کشی  از اهمیت فراوانی برخوردار هستند. 

در تمامی ساختمان های مسکونی لوله کشی آب و فاضلاب به عنوان دو یار جدانشدنی در کنار هم بوده  و تقریبا در تمامی نقاط ساختمان هر جا که لوله کشی آب وجود دارد , بایستی لوله کشی فاضلاب هم وجود داشته باشد. 

لوله کشی گرمایشی هم بسته به سیستم گرمایشی شما داشته  و اگر ساختمان دارای موتورخانه مرکزی باشد؛ لوله کشی رفت و برگشت شوفاژ از موتورخانه به سمت تمامی واحدها انشعاب کشی میشود. لوله کشی پکیج نیز از پکیج با لوله کشی آب سردو گرم و رادیاتور انجام میشود. لوله کشی روکار و توکار از انواع لوله کشی آب سرد و گرم و پکیج هستند.

لوله کشی دیگری که ممکن است در برخی ساختمان ها وجود داشته باشد, لوله کشی کولر گازی است که با لوله های مسی انجام میشود. این نوع لوله کشی میتواند به صورت روکار و توکار انجام شود.

لوله کشی داکت اسپلیت و چیلر نیز از انواع لوله کشی برودتی هستند که در ساختمان های به اصطلاح لاکشری اجرا میشوند. لوله کشی گاز نیز به عنوان یک نیاز اساسی در حال حاضر در کلیه ساختمان ها به عنوان بخشی از لوله کشی تاسیسات نارمک تهران محسوب میشود.

لوله کشی گاز بر خلاف دیگر انواع لوله کشی ها سلیقه ای نبوده و اجبارا برای اخذ انشعاب کنتور و علمک بایستی از ابتدا با نظارت سازمان نظام مهندسی طراحی و اجرا شده و هر گونه دخل و تصرفی در آن میتواند عواقب رسمی داشته باشد.

تشخیص ترکیدگی لوله نارمک

تشخیص ترکیدگی لوله و نشت یابی به عنوان یک سرویس خاص لوله کشی تاسیسات نارمک توسط تشخیص کاران خاصی انجام شده  و عموما این افراد خبره به کمک یک دستگاه تشخیص  و البته به کمک تجربه اقدام به نشت یابی یا علت خرابی های لوله کشی مانند گرفتگی  یا دیگر مشکلات لوله کشی میکنند.

تجربه تشخیص نیز ربطی به سن و سال یا سابقه اجرایی نداشته و متخصص این امر بایستی در تشخیص دادن ایرادات لوله کشی تبحر داشته باشد, چه بسا افرادی خبره هستند که تخصص بسیار بالایی در کار اجرایی لوله کشی داشته باشند اما توانایی خوبی در کار تشخیص نداشته باشند. از این رو ما در تاسیسات لوله کشی نارمک به شما پیشنهاد میکنیم که این کارهای خاص را به هر تاسیسات کاری نسپارید.

تشخیص نم و نشت تفاوت های زیادی با هم داشته و این موضوع به خصوص در اطراف سرویس های بهداشتی و آشپزخانه کمی گول زننده میباشد, چرا که بعضا خرابی کار مربوط به ایراد در لوله کشی نداشته باشد و مشکل در عایق بندی سرویس بهداشتی وجود داشته باشد.

در صورت نیازبه انجام خرده ریز منزل مانند تعمیر و سرویس کولر آبی نارمک و کلیه خدمات لوله کشی تاسیسات نارمک تهران با ما تماس بگیرید.