خدمات تاسیسات ساختمان شرق تهران

ارایه کلیه خدمات ساختمانی , تاسیساتی , لوله کشی برقکاری , کاشی کاری , بازسازی و تعمیرات ساختمانی تهرانپارس نارمک حکیمیه رسالت شمس اباد لویزان

خدمات تاسیسات ساختمان شرق تهران

ارایه کلیه خدمات ساختمانی , تاسیساتی , لوله کشی برقکاری , کاشی کاری , بازسازی و تعمیرات ساختمانی تهرانپارس نارمک حکیمیه رسالت شمس اباد لویزان

سرویس کار و تعمیرکار پکیج شوفاژ دیواری فرجام

سرویس کار و تعمیرکار پکیج شوفاژ دیواری فرجام

اعزام فوری سرویس کار و تعمیرکار پکیج شوفاژ دیواری فرجام فوری و شبانه روزی

پکیج دیواری یک دستگاه گرمایشی است که دو کار برای ما انجام میدهد. اول اینکه آب گرم مصرفی را برای شستشوی و استحمام فراهم کرده و دوم اینکه با متصل کردن رادیاتور و دیگر پخش کننده های حرارتی مانند گرمایش از کف و فن کویل محیط و فضای آپارتمان را گرم میکند. در فصل تابستان فقط وظیفه تامین آبگرم و در وضعیت زمستانه هر دو کار را انجام داده و به همین دلیل فشار زیادی به پکیج وارد میشود. پس بهتر است پیش از شروع فصل سرما پکیج را یک سرویس اساسی کنیم. معمولا هر سال یا هر دو سال یکبار نیاز است که پکیج سرویس کامل شده و در صورت نیاز هر 6 ماه یکبار یک بازدید و سرویس سبک برای پکیج انجام شود.

سرویس اساسی پکیج شامل بازدید و چک کردن از کلیه قطعات و همچنین اسیدشویی مبدل است که به دلیل جرم گرفتگی مبدل الزامی بوده و در صورتیکه اینکار انجام نشود, کارایی پکیج به شکل فاحشی کاهش یافته و در صورت ادامه دار بودن موضوع به قطعات پکیج صدمه های اساسی میزند و پکیج خراب میشود. در صورت نیاز به سرویس کار و تعمیرکار پکیج شوفاژ دیواری فرجام با ما تماس بگیرید.

اعزام سرویس کار و تعمیرکار پکیج شوفاژ دیواری فرجام

نصب, لوله کشی و سرویس پکیج دیواری. عیب یابی و تعمیر پکیج فرجام شبانه روزی, رسوب زادیی و اسیدشویی پکیج, رفع نشتی پکیج, نصب و تعمیرات رادیاتور شوفاژ, جرم گیری مدار گرمایش و رادیاتور, و کلیه خدمات پکیج شوفاژ دیواری فرجام.

پکیج ایرادات زیادی پیدا کرده که از مهمترین آنها میتوان به خاموش شدن یا روشن نشدن پکیج, نشتی پکیج, افت مداوم فشار بار پکیج, سر و صدای ناهنجار پکیج , چشمک زدن و ارور دادن پکیج,گرم نشدن رادیاتور شوفاژ یا گرم شدن به صورت ناقص؛ سرد بودن آب مصرفی پکیج اشاره کرد.

به طور کلی در چند سال اول استفاده از یک پکیج نو شاید کمتر احتیاج به سرویس و تعمیر پیدا کند اما اگر ترتیبی اتخاذ شود که به صورت سالانه یک چک کلی شود ممکن است تا حد زیادی باعث کاهش هزینه در آینده شود. چرا که با وجود مخارج گران قیمت تهیه و خرید قطعات یدکی پکیج ممکن است یک رفع عیب کوچک باعث افزایش ظول عمر پکیج دیواری شود.

مهمترین خرابی پکیج مربوط به رسوب گرفتگی پکیج است که به همین دلیل بایستی حداقل دو سال یکبار اسیدشویی مبدل و شستشوی قطعات پکیج انجام شده و برای اینکار بایستی پکیج خارج از محل در یک محیط کارگاهی دمونتاژ شده و بعد از تمیز کردن کلیه قطعات مجددا نصب و راه اندازی شود. البته برخی از همکاران با تجهیزاتی که دارند در محل اینکار را انجام میدهند. و این مساله برای بسیاری از مردم به دلیل عدم وجود اعتماد به برگرداندن پکیج راحت تر است. 

هرچند در بسیاری از موارد ممکن است , برای تعمیرات و راه اندازی پکیج نیاز به قطعات خاصی نباشد و با تعمیرات قطعات موجود بتوان اقدام به سرویس و درست کردن پکیج نمود. از مهمترین سرویس هایی که پکیج دیواری نیاز دارد, شستشوی مبدل پکیج دیواری است که هرچند سال یکبار بایستی انجام شود.

به خاطر عبور حجم معینی آب از قسمتهای داخلی پکیج از یک سو و از طرف دیگر وجود آب حاوی املاح و سختی میباشد , این آب بر اثر بالارفتن درجه حرارت شروع به ته نشین کردن رسوبات کرده و در اکثر پکیجها پس از حدود 3 یا 4 سال موجب انسداد مبدل پکیج دیواری میشود . مبدل پکیج یک منبع مسی میباشد که از طریق تبادل گرمایشی بین آب مدار گرمایش و آب سرد, آب گرم مصرفی تولید میکند.

تعمیرات پکیج شوفاژ دیواری فرجام

  • روشن نشدن پکیج دیواری

اگر پکیج روشن نشد اول از همه آن را ریست کنید. در اکثر موارد با یک ری ست  پکیج دیواری مجددا به کار میفتد. اگر با روشن و خاموش کردن, ایراد رفع نشد رادیاتور را هواگیری کنید. البته اگر پکیج شما همواره نیاز به هواگیری دارد یعنی مشکل از سایر قطعات بده و ترجیحا از یک متخصص کمک بخواهید. همه پکیج‌های دیواری دارای سیستم خاموش کننده اتوماتیک هستند و در صورتی که فشار پکیج بیشتر از اندازه معمول کم یا زیاد باشد, پکیج خاموش می‌شود و باید فشار آن را اصلاح کنید.یکی از دلایل احتمالی روشن نشدن پکیج ته نشین شدن رسوبات در مبدل و لوله‌های پکیج است.چنان چه تمام راه‌های بالا را آزمودید و همچنان مشکل روشن نشدن پکیج داشتید احتمال دارد, از برد پکیج باشد.

  • نشت آب از زیر پکیج

چکه و نشت آب از زیر پکیج نیز یکی از خرابیهای رایج است. خارج شدن از آب بندی یا خرابی اتصالات, شیلنگ و شیرالات دلیل عمده این مساله هستند. سوراخ شدن و ایجاد روزنه در مبدل نیز دلیل دیگر بوده که احتمالا منجر به تعویض مبدل میشود.معیوب بودن شیر تخلیه و شیر پرکن پکیج, یا خارج شدن از آب بندی اتصالاتی نظیر فلوسوییچ یا شیر موتوری به دلیل خرابی ارینگهای آنها نیز علت آبریزی پکیج هستند, که در تمامی این موارد میتوانید با تهران پایپر متخصص تعمیر پکیج درخواست سرویس کنید.

دلایل متفاوتی مثل شکستگی اتصالات یا صدمه دیدن شیلنگ یا شیرهای پکیج و نشتی از قطعاتی مانند محل اتصال به مبدل و حتی ترک خوردن مبدل پکیج دیواری را میتوان از دلایل نشتی آب از زیر پکیج عنوان نمود . در صورت نشتی از شلنگهای پکیج این مساله کاملا معلوم بوده  و در برخی موارد احیانا یک اورینگ یا واشر از شیر سراهی یا قطعاتی مانند شیرسراهی موجب این نشتی ها زیر پکیج شود.

  • گرم نشدن رادیاتور شوفا

خرابی پمپ سیرکولاتور پکیج, خرابی فلوسوئیچ, عمل نکردن سیستم بای پس پکیج و خرابی شیر سه راهی موتوری از دلایل گرم نشدن رادیاتورها هستند. البته علت سرد شدن رادیاتور شوفاژ ممکن است وجود رسوب در مدار گرمایش نیز باشد.

  • سرد بودن آب مصرفی

علت سرد شدن آب مصرفی میتواند کم بودن فشار گاز یا آب سرد مصرفی باشد. این مشکل به خصوص در اوج مصرف گاز به دلیل کم بودن انشعاب یا بالا بودن مصرف گاز در ساختمان باشد. در مورد کم شدن فشار آب سرد هم در طبقات بالا و در فصل تابستان این مشکل بیشتر خود را نشان میدهد. ایجاد رسوب در مبدل ثانویه نیز از دلایل رایج و تشدید این مساله است که بایستی با اسیدشویی مبدل پکیج مشکل را حل نمود.

در صورت نیاز به سرویس کار و تعمیرکار پکیج شوفاژ دیواری فرجام با تاسیسات شبانه روزی شرق تهران تماس بگیرید.

فروشگاه لوله و اتصالات شرق تهران

فروشگاه لوله و اتصالات شرق تهران

در این بخش ما چند فروشگاه لوله و اتصالات در شرق تهران را به شما معرفی میکنیم تا در هر نقطه ای از شرق تهران که باشید, بتوانید لوازم لوله و اتصالات خود را با استعلام قیمت تهیه کنید. از آنجا که لوله و اتصالات و لوازم تاسیساتی رنج وسیعی از اقلام مختلف را در بر میگیرند,  ممکن است برخی از آنها نمایندگی لوله و اتصالات را داشته باشند و بخشی دیگر خرده فروشی های معمولی باشند. به هر حال برای استعلام دقیق قیمت در صورت خرید عمده بهتر است از فروشگاه های عمده فروشی شرق تهران یا بازار تهران مانند فروشگاه لوله و اتصالات حسین پور یا فروشگاه لوله و اتصالات پایپ بازار استعلام قیمت بگیرید.

برای پیدا کردن عمده فروشی لوله و اتصالات تهران که مرکز پخش لوازم تاسیسات ساختمان است, چند راه مختلف وجود دارد. راه اول مراجعه حضوری به فروشگاه های فیزیکی در بازار تهران چهار راه گلوبندک و یا بازار شاد آباد تهران است که البته این روش کمی سخت و مشکل بوده , چرا که در این مراکز به دلیل شلوغی و تنوع محصولات ممکن است شما در هنگام خرید آشنایی چندانی نداشته باشید و حتی یک خرده فروش خود را به شما یک عمده فروش معرفی  کرده و نتوانید از لحاظ قیمت و تا حدودی کیفیت به این فروشگاه لوله و اتصالات اعتماد کنید. روش بعدی که کمی راحت تر است پیدا کردن عمده فروشی لوله و اتصالات تهران از طریق اینترنت و سرچ گوگل و سپس تماس با این فروشگاه های اینترنتی است. نکته ای که بایستی به آن توجه کنید این است که بایستی ابتدا استعلام لازم را از این فروشگاه ها گرفته و سپس به صورت حضوری در محل بروید تا بابت پرداخت مبلغ فاکتور نیز خیالتان راحت باشد. چرا که به دلیل اینکه بعضی از این فروشگاه ها به صورت فیزیکی مکانی ندارند, ممکن است این شبهه را به وجود بیاورند که نتوانند اجناس لوله و اتصالات را به دست شما برسانند.

فروشگاه لوله و اتصالات و تاسیساتی معمولا به فروش لوله و اتصالات فلزی آب , گاز و شوفاژ و موتورخانه , لوله های پلاستیکی تک لایه آب و پکیج , لوله های PVC پلیکای فاضلابی و هواکشی, لوله پوش فیت , انواع شیر فلکه و شیر گازی, شیر پیسوار و شیرآلات بهداشتی, شیلنگ های بهداشتی , نوار تفلون, تفلون مایع , اتصالات جوشی و گالوانیزه دنده ای, اتصالات کوپلی و پرسی پنج لایه, لوازم کولر آبی ,از اقلامی هستندن که با برندهای مختلفی نظیر آذین لوله سپاهان , نیوپایپ و نیوفلکس گیتی کالا, سوپرپایپ و سوپردرین , پوش فیت و پلی اتیلن پلی ران,  پنج لایه ایزو پایپ , بهتراشان, ایزی پایپ , جی پایپ و مستر پایپ, , بیست بسپار و یزد بسپار و نیک بسپار , شیر فلکه برنجی سیم ایتالیا و کیز ایران و سامین, شیر گازی امین , حقیقی , کی وی سی, ایران شیر, استارکو و آهارکو, اتصالات دنده ای برزیلی , مک , چینی و ایرانی, محصولات  سیتکو, اتصالات مانیسمان و درزدار بنکن , میثاق, آریا, جوش ایران و دیگر لوازم لوله و اتصالات و لوازم موتورخانه و پمپ و به خصوص لوازم گرمایش از کف , رادیاتور و لوازم رادیاتور و پکیج و فوم گرمایش از کف از ملزومات مورد نیاز یک فروشگاه لوله و اتصالات در شرق تهران هستند.


معرفی فروشگاه لوله و اتصالات شرق تهران


همانطور که گفته شد, یکی از مهمترین فروشگاه ها و نمایندگی لوله و اتصالات در شرق تهران فروشگاه حسین پور است. این فروشگاه واقع در بزرگراه رسالت, خیابان بنی هاشم , خیابان برادران محمودی بوده و در کنار چند فروشگاه دیگراست. در منطقه شرق تهران چند فروشگاه دیگر مانند فروشگاه برادران گنجی در مجیدیه شمالی, امیدوار, حیدری, در خیابان بنی هاشم فروشگاه لوله و اتصالاتمیرزایی, فشارکی, در میدان هروی مردانی و حسین پور, در میدان ارتش ابتدای اقدسیه و اراج فروشگاه یعقوبی, در نارمک فروشگاه حسینی, در تهرانپارس فروشگاه شبستری و رشیدی , در پیروزی و هفده شهریور خیابان خامسی , در مجیدیه جنوبی فروشگاه کشیشی از معتبرترین فروشگاه های لوله و اتصالات شرق تهران هستند. فروشگاه نورمهر در تخت طاووس مطهری نیز را میتوان از جمله این فروشگاه ها دانست.

در صورت نیاز با خدمات تاسیساتی شرق تهران تماس بگیرید.